Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںصحت

درد کش، سوجن دور کرنے کے انجکشن کی فروخت پرپابندی

ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی (ڈریپ) نے درد اور سوجنے کو دور کرنے والے انجکشن پر پابندی عائد کرتے ہوئے مارکیٹ سے اٹھانے کے احکامات جاری کر دیے۔

ڈریپ نے کیڈلیک انجکشن 30 ایم جی میں غیر ضروری زرات کے باعث ری کال الرٹ جاری کیا اور کمپنی کو متاثرہ بیج مارکیٹ سے اٹھانے کی ہدایت کی ہے ۔ اس حوالے سے ڈریپ نے اجرا ریگولیٹری فورس، فارمیسیز اور ڈاکٹرز کیلئے انتباہی مراسلہ جاری کیا ہے۔

مراسلے کے مطابق تمام کیمیسٹ شاپس کو متاثرہ بیجز کی خریدو فروخت سے روکنے اور موجود اسٹاک چیک کرنے کیساتھ ساتھ ڈاکٹرز کو بھی ہدایت کی گئی ہے کہ وہ متاثرہ بیجز کا انجکشن مریضوں پر استعمال نہ کریں ۔ انجکشن کے غیر معیاری ہونے کے باعث اس کا استعمال انسانی صحت کیلئے تباہ کن ثابت ہو سکتا ہے ۔

غیر معیاری دوا کے استعمال سےپھیپڑے کے ٹشوز میں سوجن اور خون جمنے کی شکایت ہو سکتی ہے۔ اس سے خون کی شریانیں بند ہونے کیساتھ جان لیوا الرجیز کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

کیڈلیک کیٹورولیک انجکشن بروکس (Brookes )فارما کراچی کا تیارکردہ ہے۔یہ سالٹ سےتیار کردہ اینٹی انفلی میٹری انجکشن ہے، غیر ضروری زرات کے باعث انجکشن کےبیچزمارکیٹ سے واپس اٹھوانے کا فیصلہ کیا گیا ہے، بروکس فارما رضاکارانہ طور پر مارکیٹ سے انجکشن اٹھوا رہی ہے ۔ انجکشن کی وائلزمیں غیر ضروری زرات کی تصدیق ہوئی ہے۔

Related posts

بلوچستان کے مختلف علاقوں میں گرج چمک کے ساتھ موسلادھار بارش

Mobeera Fatima

ملک کے مختلف حصوں میں 10 سے 15 اپریل تک طوفانی بارشوں کی پیشگوئی

Mobeera Fatima

تبریز کے امام جمعہ حادثے کے بعد تقریباً ایک گھنٹہ زندہ رہے،ڈیزاسٹر مینجمنٹ

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy