Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںپاکستان

گورنر نے زبان بند نہ کی تو گاڑیاں واپس لیکر پٹرول اور گرانٹ بند کر دوں گا ، علی امین گنڈا پور

وزیراعلیٰ خیبر پختونخوا علی امین گنڈا پور نے کہا ہے کہ ہمارا مینڈینٹ کسی دوسری جماعت کو نہیں دیا جا سکتا، چاہتے ہیں صوبے کے عوام کو جلد ازجلد انصاف ملے۔

ڈیرہ اسماعیل خان میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے علی امین گنڈا پور نے کہا کہ گورنرکے پاس آئینی عہدہ ہے ، سیاسی گفتگو سے اجتناب کریں ، اگر سیاسی گفتگو کرو گے تو منہ توڑ جواب ملے گا۔

انہوں نے کہا کہ آپ کی گاڑی کا پٹرول بھی میرے بجٹ سے جاتا ہے، زبان بند نہ کی گورنر کی گاڑیاں بھی واپس لے لوں گا، اور آپ کی گرانٹ اور گاڑی کا تیل بھی بند کر دوں گا۔

علی امین گنڈا پور نے کہا کہ ایسا نہ ہو، میں گورنر ہاؤس کو عجائب گھر ڈکلیئر کرکے آپ کو 2 کمروں کے گھر میں بھیج دوں، میں اگر کھڑا ہو گیا تو تم ڈی نوٹیفائی بھی ہو جاؤگے، میں مینڈیٹ سے آیا ہوں اور آپ  ایک کاغذ کے ٹکڑے سے آئے ہیں۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ قانون کا احترام کرتے ہیں اس لیے عدالتوں میں پیش ہو رہے ہیں، یہ کیا صوبے اور وفاق کے درمیان پل بنے گا، سندھ میں کئی سال سے پیپلزپارٹی کی حکومت ہے مگر انہوں نے کوئی کام نہیں کی۔

Related posts

علی ظفر کو زندگی میں کامیابی حاصل کرنے بارے شاہ رخ کے خیالات سے اختلاف

Mobeera Fatima

مختلف لوکیشنز پر موجود دفاتر میں ڈیٹا کا تحفظ ایک بڑا چیلنج قرار

Mobeera Fatima

فیڈرل گورنمنٹ اسکولوں میں مالیاتی خواندگی کے نصاب کی شمولیت

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy