Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
انٹرٹینمنٹاہم خبریں

کبری خان اور صبور علی کو بھی دبئی کا گولڈن ویزا مل گیا

پاکستان کی اداکاراؤں کبریٰ خان اور صبور علی کو بھی دبئی کا گولڈن ویزا مل گیا ہے۔

کبری خان نے اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر اپنی تصویر پوسٹ کی جس میں انہیں اپنا گولڈن ویزا وصول کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

اداکارہ نے اپنی پوسٹ میں کہا کہ مجھے ایک ایسے ملک کا گولڈن ویزا حاصل کرنے پر خوشی ہوئی جو مشرق اور مغرب دونوں میں بہترین ہے۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ میں گولڈن ویزا حاصل کرنے پر متحدہ عرب امارات کی حکومت کی بے حد شکرگزار ہوں۔ کبری خان نے مزید کہا کہ اس عمل کو میرے لیے اس قدر ہموار بنانے میں محمد معظم قریشی نے بہت مدد کی، یہ آپ کے بغیر ناممکن تھا۔

واضح رہے کہ اس سے قبل اداکارہ صبور علی نے بھی اپنی سوشل میڈیا پوسٹ میں بتایا تھا کہ انہیں بھی دبئی کا گولڈن ویزا مل گیا ہے۔  گولڈن ویزا اس سے قبل متعدد شوبز ستاروں کو مل چکا ہے، گولڈن ویزا ہولڈر کو دس برس تک دبئی میں مستقل رہائش سمیت متعدد سہولیات ملتی ہیں۔

صبور علی نے فوٹو اینڈ ویڈیو شئیرنگ ایپلیکیشن انسٹاگرام پر گولڈن ویزا وصول کرنے کی خوشخبری مداحوں کے ساتھ شیئر کی، صبور علی نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ دبئی کا شکریہ، جسے میں اب اپنا گھر کہہ سکتی ہوں، آخر کار مجھے میرا گولڈن ویزا مل ہی گیا۔

Related posts

جلسہ کرنا پی ٹی آئی کا حق ہے، اسد قیصر کے مطالبے کی حمایت کرتا ہوں، مولانا فضل الرحمان

Mobeera Fatima

ریال میڈرڈ اٹھارہویں مرتبہ چیمپئنز لیگ کے فائنل میں پہنچ گئی

Mobeera Fatima

سلمان خان کا مداحوں کے نام لکھا خط سوشل میڈیا پر وائرل

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy