Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںدنیا

امریکی سفارتخانے کے ارکان کی نور مقدم قتل کیس میں قید مجرم سے ملاقات

امریکی سفارتخانے کے تین رکنی عملے نے جمعرات کو راولپنڈی کی اڈیالہ جیل میں نور مقدم قتل کیس میں قید مجرم سے ملاقات کی ہے۔

نورمقدم قتل کیس کے مجرم ظاہر جعفر سے امریکی سفارتخانے کے ارکان نے اڈیالہ جیل میں ملاقات کی۔ امریکی سفارتخانے کے عملے کو اس کیس میں مجرم کے امریکی شہری ہونے کے ناطے قونصلر رسائی دی گئی ہے۔

امریکی شہریت رکھنے والے پاکستانی مجرم ظاہر جعفر جسے کو سابق پاکستانی سفیر شوکت مقدم کی بیٹی نور مقدم کے بہیمانہ قتل کے کیس میں سزائے موت کی سزا سنائی گئی تھی جس کے بعد سے وہ جیل میں قید ہے۔

خیال رہے کہ 20 جولائی 2021، وہ دن تھا جب پاکستانی سفیر کی بیٹی کو بہیمانہ انداز سے قتل کرنے کی خبر سامنے آئی تھی۔ نورمقدم کو اس کے دوست ظاہر جعفر نے اپنی رہائش گاہ پر تشدد کرکے اس کا سر تن سے جدا کر دیا تھا۔

گزشتہ سال فروری میں اسلام آباد کی مقامی عدالت نے نور مقدم قتل کیس کے مرکزی مجرم ظاہر جعفر کو سزائے موت کا حکم دیا تھا جبکہ اس کے والد ذاکر جعفر اور والدہ عصمت آدم جی کو بری کر دیا گیا تھا۔

مرکزی مجرم ظاہر جعفر کو قتل کے جرم پر سزائے موت اور 5 لاکھ جرمانے کا حکم سنایا گیا تھا۔ جبری زیادتی کے جرم پر 25 سال قید جبکہ 2 لاکھ روپےجرمانے کی سزا دی گئی تھی۔

اسی طرح  عدالت نے اغواء کے جرم میں ظاہر جعفر کو 10 سال قید جبکہ ایک لاکھ جرمانہ کا حکم سنایا تھا۔ عدالتی فیصلے میں حکم دیا گیا تھا کہ مجرم مقتولہ کے ورثاء کو جرمانہ ادا کرے۔

Related posts

پشاور میں آٹے کی قیمتوں میں بڑی کمی

Mobeera Fatima

وزیراعلیٰ پنجاب کا کسانوں کیلئے چار ماہ میں 400 ارب کے پیکج کا اعلان

Mobeera Fatima

سندھ ہائیکورٹ، بزرگ باپ کی بیٹوں سے تحفظ دلوانے کی درخواست ناقابل سماعت قرار

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy