Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںپاکستان

نیب کسی بھی سیاستدان کو براہ راست گرفتار نہیں کرسکے گا، نئے ایس او پیز تیار

نیب کسی بھی سیاستدان کو براہ راست گرفتار نہیں کرسکے گا، پارلیمان کی جانب سے نیب کے لیے نئے ایس او پیز تیار کر لئے گئے۔

ذرائع کے مابق اسپیکر قومی اسمبلی نے چیئرمین نیب کو نئے ایس او پیز سے آگاہ کردیا ہے، اسپیکر اور چیئرمین نیب کے درمیان ملاقات کی اندرونی کہانی سامنے آ گئی ہے۔

نیب نے اسپیکر قومی اسمبلی سے ایس اوپیزکو قانونی شکل دینے کیلئے مدد مانگی ہے، ذرائع کے مطابق انکوائری کی سطح پر بھی کوئی رکن پارلیمنٹ گرفتار نہیں کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق صرف شکایات اورالزامات پررکن پارلیمنٹ کوگرفتارنہیں کیا جائے گا اور رکن پارلیمنٹ کیخلاف شکایت آنے پراسپیکرقومی اسمبلی اورچیئرمین سینیٹ کوآگاہ کیا جائے گا۔

صرف الزامات پرکسی رکن پارلیمنٹ یا سیاستدان کوانتقام کا نشانہ نہیں بنایا جائے گا اور اس حوالے سے نیب ایک جامع پالیسی بھی تیارکررہا ہے اور اس پالیسی پرچیئرمین سینیٹ اوراسپیکرسے مشاورت کی گئی۔

نیب کا کوئی افسر کسی بھی حیثیت میں میڈیا یا عوام میں کوئی بیان نہیں دے گا، ذرائع کے مطابق نیب افسر متعلقہ سیاسی اور منتخب رہنما کے خلاف ریفرنس دائر ہونے پر ہی بیان دے گا۔

احکامات کی خلاف ورزی کرنے پر متعلقہ افسرکو ایک ماہ سے ایک سال تک قید کی سزا دی جائے گی، افسر کو دس لاکھ روپے جرمانہ بھی کیا جائے گا۔

Related posts

اسٹاک مارکیٹ میں نئی تاریخ رقم ، 69 ہزار کی حد عبور ، ڈالر بھی مزید سستا

Mobeera Fatima

مفرور کو بھی الیکشن لڑنے کا حق حاصل ، اپیلیٹ ٹریبونل نے مراد سعید کے کاغذات منظور کر لئے

Mobeera Fatima

’ڈراؤنا خواب بھلا چکا‘، عمران نذیر کی کرکٹ کے میدانوں میں واپسی

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy