Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںکھیل

پاکستان ہاکی ٹیم ہاری نہیں، جیتی ہے، کارکردگی سے بہت متاثر ہوا ہوں، وزیراعظم

وزیراعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ مجھے امید ہے کہ پاکستان میں ہاکی دوبارہ عروج پر پہنچے گی، پاکستانی ہاکی ٹیم کی کارکردگی سے بہت متاثر ہوا ہوں۔

پاکستانی ہاکی ٹیم کے اعزاز میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے قومی ہاکی ٹیم کے کھلاڑیوں اور متعلقہ اداروں کو مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے کہا کہ آپ نے پاکستان کے نام کر بلند کیا ہے، پوری قوم گواہی دیتی ہے کہ آپ فائنل ہارے نہیں جیتے ہیں۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہا پچھلی 2 دہائیوں میں پاکستانی ہاکی نیچے چلے گئی تھی، ہاکی ٹیم کی یہ کارکردگی مستقبل کی جیت کی نوید ہے۔ ہار جیت گیم کا حصہ ہے، مگر آپ کی کارکردگی سے بہت متاثر ہوا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہاکی کے کھیل کی بہتری کے لیے کوئی کسر نہیں چھوڑیں گے، گزشتہ دورِ حکومت میں سولہ ماہ ہمارے لیے انتہائی مشکل تھے۔ ان مشکل حالات میں بھی ہم نے ملکی معیشت کو بہتری کی جانب گامزن کیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ کھلاڑیوں کو اس چیز کی فکر نہ ہو کہ کھیلنے کے لیے وسائل کہاں سے آئیں گے، ایک ہفتے کے اندر اندر یہ پالیسی نافذ العمل ہونی چاہیے۔ رانا مشہود کو کہوں گا معاملات کو بہترین طریقے سے ٹیک اپ کریں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہمارے مایہ ناز کھلاڑیوں کو مختلف ڈیپارٹمنٹ میں جگہ دی جائے، مجھے یقین ہے ہاکی کا کھیل دوبارہ عروج حاصل کرے گا۔

بعد ازاں وزیراعظم شہباز شریف نے ہاکی ٹیم کے کھلاڑیوں میں انعامی چیک بھی تقسیم کیے۔

Related posts

پاکستانی کی محبت میں گرفتار فلپائنی لڑکی پاکستان پہنچ گئی، شادی کرلی

Mobeera Fatima

ایک ہفتے میں سونا 28 ہزار روپے تک سستا ہو گیا

Admin

غزہ ، نصر میڈیکل کیمپ سے مزید 130 لاشیں برآمد ، تعداد 180 ہو گئی

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy