Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںپاکستان

پنجاب سیاہ دور سے ترقی کی طرف گامزن، آج تک ایک شکایت بھی نہیں ملی، وزیراعلیٰ

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز نے کہا ہے کہ پچھلے 5 سال میں نواز شریف اور شہباز شریف نے جو سیدھے کام کیے، 5 سال اُن کو الٹا کرنے میں لگ گئے۔

لاہور میں کلینکس آن و ہیلز منصوبے کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کلینکس آن و ہیلز منصوبے سے لوگوں کو فائدہ ہوگا۔ کلینکس آن وہیلز سے لوگوں کو علاج معالجے میں آسانی ہوگی، اس میں ڈاکٹر موجود ہوگا اور ادویات کی سہولیات ہوں گی۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ 200 میں سے 50 گاڑیوں میں الٹراساؤنڈ کی سہولت موجود ہے، کلینک آن وہیل میں زچہ و بچہ کے لیے طبی سہولیات ہوں گی۔ لوگوں کی دہلیز پر جاکر ان کاعلاج کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ یہ سچ ہے کہ دو تین مہینے حکومت کو سیدھا کرنے میں لگ جاتے ہیں۔ نواز شریف اور شہباز شریف نے جو سیدھے کام کیے، 5 سال اُن کو الٹا کرنے میں لگ گئے۔ جس ساری خدمت کو الٹا کر دیا گیا تھا، اُسے اب ہم سیدھا کر رہے ہیں۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ ترقیاتی منصوبہ لانے پر زیادہ خوشی نوازشریف کو ہوتی ہے، آج تک محکمہ صحت پنجاب سے متعلق ایک بھی شکایت نہیں ملی۔ عوام کو خوارگی سے بچانے کیلئے ایئر ایمبولنس بھی لارہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ پنجاب کو سیاہ دور سے نکال کرترقی کی طرف لے کر جا رہے ہیں۔ کنٹینر کو احتجاج کے لیے نہیں علاج کے لیے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔

Related posts

بھارت، ویسٹ انڈیز، انگلینڈ اور افغانستان سیمی فائنل کیلئے کوالیفائی کر جائیں گی، برائن لارا

Mobeera Fatima

پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں بڑھانے کا اقدام لاہور ہائیکورٹ میں چیلنج

Mobeera Fatima

سلمان خان کے گھر پر فائرنگ کرنے والے افراد کا تعلق گینگسٹر لارنس بشنوئی کے گینگ سے نکلا

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy