Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںدنیا

پاکستانی معیشت کی صلاحیت اور قدرتی وسائل پر یقین ہے، سعودی نائب وزیر سرمایہ کاری

سعودی عرب کے نائب وزیر سرمایہ کاری ابراہیم بن یوسف المبارک نے کہا ہے کہ ہم پاکستان کو اپنے ایک اہم بین الاقوامی شراکت دار کے طور پر دیکھنا چاہیں گے۔

اسلام آباد میں جاری پاکستان اور سعودی عرب سرمایہ کاری فورم 2024 کی افتتاحی تقریب سے خطاب میں انہوں نے کہا کہ پاکستان ایک بڑا سٹریٹجک شراکت دار ہے۔ ہم پاکستانی معیشت کی صلاحیت، ٹیلنٹ اور قدرتی وسائل پر یقین رکھتے ہیں۔

ابراہیم بن یوسف المبارک کا کہنا تھا کہ پاکستان کا دوسرا دورہ ہے، یہاں پُرجوش استقبال پر شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔ سعودی اور سعودی کمپنیوں کے لیے پاکستان اعلیٰ ترجیحی اقتصادی سرمایہ کاری اور کاروباری مواقع کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ 

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب 20 لاکھ سے زیادہ پاکستانیوں کا گھر ہے۔ بہت سے پاکستانیوں نے نمایاں طور پر ویژن 2030 میں اپنا حصہ ڈالا ہے۔ آج ہم آپ سب کو جوڑنا چاہتے ہیں کیونکہ ہماری سعودی کمپنیوں کی کامیابی کی کہانیاں شیئر کرنے کے لیے موجود ہیں۔

سعودی نائب وزیر سرمایہ کاری نے مزید کہا کہ سعودی کمپنیاں بین الاقوامی سطح پر اپنی موجودگی کو جاری رکھنا چاہیں گی۔ ہماری تاریخ میں ویژن 2030 کے تحت مملکت میں جامع تبدیلیاں آ رہی ہیں۔

Related posts

فی تولہ سونا 1500 روپے سستا ، قیمت 2 لاکھ ، 41 ہزار 200 ہو گئی

Mobeera Fatima

ایران سے آنے والا بڑا سیلابی ریلا پاکستانی حدود میں داخل، مقامی آبادی کو شدید خطرات لاحق

Mobeera Fatima

ریٹائرڈ ججز کی بطور الیکشن ٹریبونل تعیناتی کیخلاف درخواست پر فیصلہ جاری

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy