Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںپاکستان

نیلم جہلم ایچ پی پی کی پیداواری صلاحیت 969 میگاواٹ تک پہنچ گئی

نیلم جہلم ہائیڈرو الیکٹرک پراجیکٹ (این جے ایچ پی پی) نے ایک اہم کامیابی حاصل کر لی، منصوبے کی پیداواری صلاحیت 969 میگاواٹ تک پہنچ گئی۔

یہ سنگ میل اس ماہ کے اوائل میں ٹیل ریس ٹنل(ٹی آر ٹی)میں کامیاب معائنے اور اصلاحی کاموں کے بعد اس منصوبے کے مکمل آپریشن کے بعد سامنے آیا ہے۔

گوادر پرو کے مطابق بحالی سے قبل ماہرین کے ایک بین الاقوامی پینل نے ٹی آر ٹی کا معائنہ کیا اور چائنا گیزوبا گروپ کمپنی (سی جی جی سی) کی جانب سے کیے جانے والے بحالی کے کام کو ‘تسلی بخش’ قرار دیا۔

این جے ایچ پی پی پانی کی دستیابی اور نیشنل گرڈ میں بجلی کی فراہمی بالخصوص رمضان المبارک کے سحر و افطار کے دوران مسلسل کام کر رہا ہے۔ این جے ایچ پی پی کا آپریشن 10 جنوری، 2024 کو بحالی شدہ ٹی آر ٹی کے معائنے کے لئے روک دیا گیا تھا۔

اس ماہ کے اوائل میں منصوبے سے پیداوار کی بحالی سے قبل تفصیلی معائنہ کامیابی سے کیا گیا تھا۔ نیلم جہلم ایک انوکھا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ ہے جس کا 90 فیصد حصہ اونچے پہاڑوں کے نیچے زیر زمین ہے۔

آزاد جموں و کشمیر میں دریائے نیلم پر 2018 میں مکمل ہونے والے اس منصوبے میں نوسیری میں ایک ڈیم، 52 کلومیٹر طویل سرنگوں پر مشتمل زیر زمین آبی گزرگاہ کا نظام اور چھتر کلاس میں ایک زیر زمین پاور ہاس شامل ہے جس میں 242.25 میگاواٹ بجلی پیدا کرنے والے چار یونٹ شامل ہیں۔

واپڈا کے مطابق 4.6 بلین یونٹ کی اوسط سالانہ توانائی کی پیداوار کے ساتھ، این جے ایچ پی پی نے اب تک 19.562 بلین یونٹ گرین اور صاف بجلی پیدا کی ہے، اس طرح ملک کی بجلی کی ضروریات کو پورا کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

Related posts

فیڈرل گورنمنٹ اسکولوں میں مالیاتی خواندگی کے نصاب کی شمولیت

Mobeera Fatima

پی سی بی کی ڈائریکٹر اسپورٹس عالیہ رشید نے استعفیٰ دے دیا

Mobeera Fatima

توشہ خانہ ریفرنس ، نواز شریف نے بریت کی درخواست دائر کر دی

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy