Daily Systematic Metro EPaper News National and International Political Sports Religion
اہم خبریںدنیا

ویرات کوہلی کا کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا عندیہ

کامیاب ترین بھارتی بلے باز ویرات کوہلی نے کرکٹ سے ریٹائرمنٹ لینے کا عندیہ دے دیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ویرات کوہلی نے ریٹائرمنٹ کے بعد اپنے منصوبوں کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ کرکٹ کے بعد ایک طویل بریک لوں گا۔

سال 2008 میں بھارتی کرکٹ ٹیم میں ڈیبیو کرنے والے ویرات کوہلی کا کہنا ہے کہ کرکٹ سے کنارہ کشی کے بعد وہ اپنی فیملی کے ساتھ وقت گزارنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

دائیں ہاتھ سے بلے بازی کرنے والے کوہلی نے اپنے پیچھے کوئی نامکمل منصوبہ نہ چھوڑنے اور مستقبل میں کسی پچھتاوے سے بچنے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ بطور کھلاڑی ہمارے پاس کیریئر کا اختتامی وقت ہوتا ہے، اس لیے میں پیچھے رہ کر کام کر رہا ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ ایک بار جب میرا کام مکمل ہوجائے گا میں چلا جاؤں گا، آپ مجھے کچھ دیر کے لیے نہیں دیکھ سکیں گے، اس لیے میں اسے اپنے کھیلنے کے وقت تک سب کچھ دینا چاہتا ہوں اور یہی وہ چیز ہے جو مجھے آگے بڑھنے میں مدد دیتی ہے۔

واضح رہے کہ سابق بھارتی کپتان نے سال 2024 کے بعد کرکٹ چھوڑنے کا اشارہ دیا ہے اور ویرات کوہلی کے اس بیان کے بعد ان کے چاہنے والے شائقین کرکٹ میں تشویش کی لہر دوڑ گئی۔

Related posts

رمضان میں سرکاری اسکولوں کے طلبہ کی ڈانس ویڈیوز بنانے کا حکم نامہ منسوخ

Mobeera Fatima

ضمنی انتخابات ، سول آرمڈ فورسز اور پاک فوج کے دستے تعینات کرنیکی منظوری

Mobeera Fatima

مجھے پکڑوانے میں محسن نقوی کا کردار اہم تھا، پرویز الٰہی

Mobeera Fatima

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. قبول کریں۔ مزید پڑھیں

Privacy & Cookies Policy